szerda, augusztus 5

U2 koncert


Nem leszel rock sztár, amíg azt érzed valami, valahol hiányzik. Ez teljesen nyilvánvaló számomra. Ha ép volna a lelked, vagy ha egy kicsit teljesebb személyiség lennél, teljesen normálisnak éreznéd magad anélkül, hogy 70.000 ember egy este üvöltse a szeretetét feléd. (Bono)


Készülök a koncertre. Néha nevetek is magamon. Olyan vagyok, mint egy szerelmes tinédzser. Fantáziálgatok arról, ha bekerülök a belső gyűrűbe, a színpad mellé, akár fel is húzhatna Bono a színpadra:) Igy ni:)


Miért is teszik Bono? Nemcsak a zene, az ember is, aki mögötte áll. Többek között azért is, mert Edétől kaptam, kapcsolatunk kezdetén az első U2 kazettát. Nekem vette fel a kedvenc számait. Akkor mondta, hogy nagy vágya eljutni egy U2 koncertre. Azóta közös vágy lett. Akár a Macchu Picchu:)

"A sztár sem csupán lokális intézmény, hanem globális is, tehát a rock sztárnak olyan feladat után kell néznie, ami megfelel a munkakörének. Bono már nem elkülönült csoportok érdekeit és értékeit képviseli, hanem az egész világét. Bono vállalása a kezdetekben az akkori perspektívájának megfelelően inkább egy lokálpatriótáé volt, ami az évek során vált egyre többrétűvé és követhetetlenebbé." Ő az, aki "elérte, hogy ne, mint politizáló rockerrel számoljanak vele, hanem mint véleményformáló művésszel."

http://hvg.hu/awan2megmondja/20090317_wan2_u2_bono_popsztar.aspx


Fergeteges élmény lesz. Olyan sokszor gondoltam erre a percre. És íme, hamarosan ott leszünk, Zágrebben. Bevonzottam:)))) Véletlenül akadtam rá arra az infóra, hogy megduplázzák a Zágrebi koncertet. Az elsőre percek alatt elfogytak a jegyek. Igy jutunk el a másodikra.

Húzz fel a színpadra Bono:) De ha nem érsz rá, megértem:) Feldolgozom:)

It's your future. The only limits are the limits of your imagination. Dream up the kind of world you want to live in - dream out loud. At high volume! (Bono)

Nincsenek megjegyzések: