péntek, augusztus 7

Avarka




Avarka még nem volt megszületve, amikor Rékának ajándékoztam Amikor éltemben először megszülettem könyvemet. Nekem nagyon tetszett. Jól érzékelteti annak a pillanatnak az egyediségét, amikor a gyerek születésével egyben a szülő is megszületik. Amikor életemben először megszülettél, én másodszor is megszülettem, kicsim.(Vincent Cuvallier)

Felnövünk, életünkben először kávét iszunk, melltartót veszünk, csókolózunk, szerelmesek leszünk, életünkben először megszüljük a gyerekünket, aki újra először csinál mindent életében, mi pedig újra éljük vele az egészet, életünkben először, most már anyaként.

Réka barátnőm Avarka anyukája. Igazi Bridget klubtagot nevelt a lányából, aki röpke két hónap alatt már volt turkálóban, osztálytalálkozón és motoros buliban. Életében először:) Persze, az anyukája sem egy
hagyományos alkat, távol ál tőle a mártíranyság. Terhessége alatt végig dolgozott, doktorál, kutat és most már gyereket is nevel közben. Nem véletlenül Bridget törzsklubtag:)


"Anyu és apu szeret engem. És ez azért valljuk be, nagy szerencse, mert épp elég nehéz még így is megbirkózni azzal a sok mindennel, ami történik velem. Mert én csak egy kisbaba vagyok és velem a legtöbb dolog még életemben először történik." (Vincent Cuvallier)

Szerintem gólya lesz a jele az óvodában, mivel: „Amikor életemben először láttam a folyónál gólyát, eldöntöttem, az lesz a jelem. Repülő gólya, világ csavargója.” (Vincent Cuvallier)

Üdvözlünk Avarka, a klubban. És köszi, hogy meglátogattál:)

Nincsenek megjegyzések: