hétfő, augusztus 17

Eszter és Mátyás szülinapja


Összesen nyolc keresztgyerekünk van, jövő tavasszal kereszteljük Emíliát, így akkor pontosan kilencen lesznek. Én vagyok a KERESZTMAMA:) A karácsonyi ajándékozás kész projektmenedzsment feladat:)))

Mátyás a legelső keresztgyerekünk, már egyetemre is együtt jártunk, az utolós éven. Ingáztunk heti kétszer az órákra Marosvásárhelyről. Amig kicsi volt, szessziókban Blankáékkal sokat römiztünk esténként, két szoptatás között. Blanka meg én egy tanárhoz jártunk, amikor az egyetemre készültünk, biológiából, és egymás mellett ültünk a felvételin majd csoporttársak lettünk. Innen kezdődőtt a barátság. Eszter a "fogadott" keresztlányunk, ő az, akit nagyon megszerettünk útközben és "befogadtunk" a csapatba. Mindketten ott voltak már az esküvőnkönkön, Eszter pár napra rá született meg. Hamarosan magasabbak lesznek, mint én:)

Szülinapjukra közös ajándékot kaptak. Egy könyvet a festés fortélyairól, mivel mindkettőjükben egy kis művész veszett el, valamint egy könyvet a szexuális nevelésről. Már rég várom, hogy megjelenjen Roberta Giommi könyve: Kislány vagyok, kisfiú vagyok és pont szülinapjuk előtt meg is jött a Bookline-on. Eszti már aznap szorgalmasan tanulmányozta. Elég korán el kell kezdeni...

Eszter már tiszta nő, így harmadikosan.




Mátyás pedig igazi alternatív figura.



Szóval, jót ünnepeltünk. Blanka kitünő zöld dió likört készített. És a keresztfiam ötödikes lesz, hamarosan. Hihetetlen:)

A következő kiruccanásunk egy közös görkorcsolyázás lesz. Hármasban már voltunk, én valamint a gyerekek, de most Ede is kap egy görkorit, így együtt "tekerünk" majd. Ők profik, én meg egy amatőr vagyok ezen a téren. De megfogják a kezem, ahol nehezebb a pálya. Jól nézek ki:)

Nincsenek megjegyzések: