szerda, április 7

Pszichotrillák reloaded

...megkerültem, feltöltődtem, kikapcsolódtam, relaxáltam. Jó újra itthon lenni és Trillázni:)

Dalma ajánlásával ma este 19 órától Pszichotrillák. A többiről majd élőben, nem lövöm le a poénokat:)))


Szerdán ismét Pszichotrillák, és egy újabb rendhagyó adás:-) ígérem egy jó darabig nem lesz rendhagyó, hanem “rendes”, de most annyira kíváncsi vagyok, hogy Annamária miről beszélt a budapesti Mesterkurzus előadáson. Mert ott volt, előadott és ha jól sejtem akkor meg is tapasztalta a gondolatok teremtő erejét. Mert ő ilyen:-)
na de idemásolom a Mesterkurzus oldaláról hogy mi is a tematika:
Gondolataink teremtő és pusztító ereje

- Hogyan változtathatjuk meg gondolataink és érzéseink segítségével a sorsunkat?
- Miként használjuk tudatosabban azt a teremtőerőt, amellyel eddig öntudatlanul építettük és pusztítottuk életünket?
- Vajon, meddig terjed a hatalmunk, és mi az, ami már nem a mi kezünkben van?
- Mit tegyünk, amikor magunk sem hiszünk abban, hogy elérhetjük azt, amire vágyunk?
- Mi lehet az oka, ha minden erőfeszítésünk dacára épp az történik, amit nem szeretnénk?

no, erről fogunk csacsogni ma a trillákban, tartsatok velünk!

és ne felejtsétek el, hogy a blogos játék még folytatódik, lehet könyvet nyerni. az alábbi posztok egyikében megtalálhatjátok:-)

3 megjegyzés:

Móni írta...

Szia!
Köszi, hogy írtál! Nem sikerült kimásolnom a címed, így megkérlek, írjál nekem a lazarmonikakukachotmail.com címre. Természetesen szívesen elkészítem Neked a napraforgót, de tudnom kellene, kb. mekkora méretűre gondoltál, meg hogy mennyire fontos, hogy ugyanilyen legyen. Várom leveled!

Anna írta...

Szia Móni, a címem annacska@gmail.com.
A napraforgó mérete kb. 40-50 cm és egyáltalán nem kell pontosan ugyanilyen legyen, bármilyen alternatívát elfogadok. A te kreativitásodra bízom:))
Kellene nekem még egy életfa is nemezelve, meg még jó pár dolog.
A többit majd levélben leegyeztetjük:)

szannalina írta...

Nézz be hozzám, vár valami!