kedd, április 27

Chili es vanília


Még februárban vettem meg a könyvet, azóta gyönyörködöm benne. Olvasom a blogot is és egy-két dolgot ki is próbáltam róla. Nemcsak azért, mert a chili és vanília kedvenc ízeim közé tartoznak...

Főzni művészet és ezt csak élvezettel lehet, érdemes csinálni. Ha meg nem, akkor inkább hagyjuk. Szerintem. Én ritkán főzöm, de jól. Sokkal jobb, mintha gyakran főznék, de szarul:)))
És ami a lényeg, nem panaszkodom közben. Hanem élvezem:) Sokat hallom, hogy milyen nehéz, milyen bonyolult, milyen unalmas a főzés. Akinek kényszer, valóban az. De lehet másként is csinálni!

Itt van az egyik diákom blogja, ő is ezt bizonyítja. És ő pedig gyakran főz és jól:)
Lapozzátok ti is a Kulinária kiadó gondozásában megjelent könyvet és olvassátok a blogot is! http://chiliesvanilia.blogspot.com/

"Mautner Zsófi végzettségre nézve külkereskedő, szenvedélyénél fogva gasztronómus. Azt mondják, aki sokat jár a malomba, lisztes lesz. Aki pedig meglátja a világot s van rá szeme, az többé nem tudja elfelejteni azt a sok színt. Ezt a fogékony világlátó-izgalmat adja vissza ez a könyv, mely nemcsak olvasmányos, hanem szakmailag is korrekt, ezért hivatásos szakácsoknak is melegen ajánlható." Molnár B. Tamás és Bittera Dóra, A Bűvös Szakács




"A könyvet forgatva és a recepteket látva az ember nyála máris összesűrűsödik a szájában és szíve szerint azonnal rohanna a konyhába hogy mindet megcsinálja. Sok hasonló könyvet forgattam már a kezemben, de egyik sem okozott nekem ekkora ámulatot és bámulatot. Külön szót érdemel a receptek változatossága is, hiszen mindenféle ételből kapunk egy kis ízelítőt, amit nagyon jól összeválogatott a szerző (azt hiszem ez a része nem lehetett egyszerű). Külön pontot érdemel, hogy a könyv végén kapunk egy pár tippet hogy hova érdemes elmenni vásárolni, ami nagy segítség a kedves olvasónak.Egy szó mint száz ez a szakácskönyv igazán megéri a pénzét!" http://olvasoszoba.blogspot.com

Nincsenek megjegyzések: