szerda, április 28

Bridget Jones és a telefon


Letiltottam véletlenül a telefonkártyámat . Beragadt a telefonom egyik gombja és nagy meggyőződéssel nyomogattam be harmadszor is PIN kódot. Sajnos egy telefonszámot sem sikerült megmenteni róla:(
Ezután végre megkaptam az álmaim telefonját, egy szép kis Iphone-t, és ami poén, hogy 2 szám volt benne napokig: Ede, anyuka.
Közben hívogattak az emberek és próbáltam értelmes hangot vágni és beazonosítani a kontextusból, ki ki az. Na de volt egy-két baklövés mivel egy idő után rákérdeztek: tudod, ki vagyok, ugye?:))) Erre én: igen, az a Zsolt, ugye? Nem, nem az, a másik...
A telefonomban a nevek egy-egy jelzővel voltak elmentve, vagy cégnév, vagy funkció, vagy foglalkozás szerepelt mellette, innen tudtam azonosítani a "Zsoltokat". Most már ez hiányzik.
Úgyhogy egyrészt hívjatok, másrészt mutatkozzatok be:)
Az én memóriám megmaradt, csak a telefonkártyámé ment el...ha esetleg haboznék:)

Nincsenek megjegyzések: