péntek, január 8

Szilveszter második felvonás


Ide majd bekerülnek a képek, amiket Ágnesék gépével fotóztam, de előtte leírom a legemlékezetesebb pillanatokat. Blue curacao-ból készített hawai koktélt ittunk. Az alapul szolgáló likört borpárlattal hozták létre Amszterdamban, zöld curacaonarancsból és cukorból és kék, zöld, narancsszín, piros, fehér színekben kapható. Igazi finomság:) Recept: 4 cl grapefruitlé, 4 cl frissen facsart narancslé, 2 cl blue curacao, 8 cl ananászlé.

Én azzal kezdtem, hogy lépcsőkön lefele jövet megcsúsztam a házipapucsban és térdre estem, egyik kezemben két koktéllal és a másikban a fényképezőgéppel. Semmi baja nem lett egyiknek sem és erről jut eszembe, hogy miért is fáj nekem a térdem:)

Ezen a szilveszteren, minden volt, ami jó: egyszer 26 személy, gyerekek és felnőttek, retro zene, koncertek, előadás (Imoláék elhozták a Lázár Ervin Dömdödömjét és közösen előadtuk), bűvészmutatványok, újévköszöntés fazékfedővel (óvónéniék részéről, akihez már beírtattuk a meg nem született gyerekünket:)

A legjobb rész a Beugró társasjátékozás volt, hatalmasat nevettünk a különböző szituációkon. Az angyal hozta el nekünk ezt a játékot és azóta is nagy népszerűségnek örvend. Mindenki játszott, még Ede is, akiről köztudott, hogy utál szerepelni.

A gyerekek egy jó része kibírta reggel 7-ig és reggel ők is utánoztak bennünket, a beugrós Stopp-trükköt játszódták:) A szilveszter január elsején délután hatkor ért véget, úgy, hogy reggel 7-kor lefeküdtünk a gyerekszobába és 4 órát aludtunk. A gyerekek Edére ugráltak és kiabálták: cuni, kellj fel:)))

Újév első napján magamra öntöttem a termoszból a kávét, amit úgy értelmeztem, hogy az idén sem lesz hiány a fekete csodából. Morzsa is volt, karaokéztunk a társaság maradék részével, meggyújtottuk a csillagszórókat, Ede és a gyerekek a Java-ból építettek különböző dolgokat és éjjel megnéztük a Mr. Bean nyaral komédiát, ami valamikor éjjel négykor ért véget.

Aztán gyorsan két pizsamanapot tartottunk, mert jóból is megárt a sok:)

Nincsenek megjegyzések: