csütörtök, január 28

2009-2010 egyik legszebb eseménye


A tavalyi év egyik legszebb eseménye az volt, hogy megírhattam Karácsony után azt a könyvfejezetet, ami hamarosan megjelenik a Mesterkurzus sorozatban, a Jaffa Kiadónál http://www.jaffa.hu/?c=3&p=2, Gutman Bea szerkesztésében.
Büszke vagyok arra is, hogy első erdélyiként felkerülhettem a Mesterkurzus szerzői és előadói közé: http://www.mesterkurzus.com/index.html?link=eloado.
Ez volt az az írás, ami valójában nagyon nagy pozitív töltetet adott vissza, benne van minden, amit én a világról, önismeretről, sorsról és belső erőforrásokról gondolok.
Köszönöm a lehetőséget, hogy megírhattam és elsősorban önmagamnak összefoglalhattam a legfontosabb értékeimet, hamuban sült pogácsáimat. Izgulok, mint egy gyerek, hogy mikor is jelenik meg és már visszafele számlálgatom a napokat. Még ennyit kell aludni...Nem ez az első könyvfejezetem, de valahogy ez a legfontosabb. A nyers tudományosság helyett életet tartalmaz, a lelkemet, érzéseimet, az én saját történeteimet és azt a szemüveget, ahogy én a világra tekintek. Na meg az is egy nagy kihívás, hogy olyan nevek mellett szerepelhetek, mint Popper Péter, Csernus Imre és Pál Feri atya.
Izgulok azért is, hogy milyen lesz a fogadtatása és mit fogtok szólni, ti, olvasók. Timi olyan szépet írt vissza nekem levélben, még mielőtt elküldtem volna a szerkesztőnek, hogy elsírtam magam. Köszönöm a bíztatást:)
Elkezdődik hamarosan a visszaszámlásás: 10, 9, 8, .......

Nincsenek megjegyzések: