péntek, január 8

Bridget Jones és a taxis esete

Tegnap, csütörtök este taxival jöttönk haza Iringótól, ahol Kulcsos évnyitó gyűlést tartottunk. Beülünk Júliával az autóba és a taxis jópárszor hátrafordult és furcsán nézett. Nem tudtam mit és miért.

Miután Júlia kiszáll, nagy boldogan felkiált: Két legyet lőttem egy csapásra. Csirák Dalma és Kádár Annamária a Pszichotrillákból, ugye?
Nevettem és mondtam, hogy igen. Első perctől hallgat, mondja és bármikor felismerné a hangunkat, mert annyira "különleges". Úgy örült nekem, mintha legalább Nicole Kidman ült volna az autóban...Jó érzés volt, mit mondjak:)

Közben Ágnes mondja, hogy a barátnője nem tudta, hogy milyen rádiót hallgasson Ausztráliában. Ajánlotta neki az Erdély FM-et és már a régi Trillákat is letöltötte és meghallgatta.

Még a végén sztárok leszünk Dalma, ha nem vigyázunk:)))

Nincsenek megjegyzések: