szerda, december 23

Advent és a hemendex:)









Tavaly, egy tréningen, megkérdezték a panzióban a reggelinél: kér hemendexet? Tágra nyitottam a szemeimet, mert én ezt a kifejezést életemben nem hallottam. Azt gondoltam, nincs mit veszítsek és rávágtam, hogy igen:) Mikor kihozták a híres ételt, nagyot nevettem. Ham and eggs, vagyis sonka és tojás, mégpedig sonkás-sajtos tükörtojást fedett ez a megnevezés.
Ami a poén, hogy az étlapban is igy szerepelt leírva: hemendex:)
Azóta bevezettük az itthoni étlapba is, Ede nagy kedvence. Múlt héten a kedves férjem kissé szomorkás volt, sokat dolgozott és még egy jó nagy csalódás is érte. Elhatároztam, hogy készítek neki gyertyafényes vacsorát. Majdnem gyertyafényes reggeli lett, mivel éjjel 3-ra ért haza...Na de értékelte a gesztust, amint a mellékelt ábra is mutatja:)

Nincsenek megjegyzések: