szombat, március 20

Lendületben:)







Miután 8 napja kisebb nagyobb megszakításokkal tréningről tréningre utazom és folyamatosan körben ülök, ma úgy jöttem haza, hogy eldöntöttem, előveszem a görkorcsolyáimat. Kimentünk Edével egyet görkorizni. Igazi aktív pihenés volt, most áramlik bennem az energia:)
A Poklos patak partján van egy kedvenc házam, ami kiwizöldben pompázik, barna ablakkeretekkel és kapuval. Ha át tudnám most festeni a lakást, ezt a színt választanám. Valahogy elmúlt a barna periódusom, a lila is lecsengett, most a kiwizöldet, kakizöldet kívánja a lelkem. Tényleg lendületben vagyok:)
Ma úgy ébredtem, hogy bár nyakig úszom a munkában és a feladatokban, hogy annyira boldog vagyok:) Elöntött ez az érzés. Elégedettség és beteljesülés...ezt érzem. És hála mindenért:)
Jövő héten lesz a Mesterkurzus előadás, utána meg elmegyünk Ágnesékkel Bécsbe. Egy jó kis szecessziós séta, Klimt festményei...nagyon várom :)
Ujjongok, mint egy gyerek: juppi, juppi:)

Nincsenek megjegyzések: