csütörtök, december 2

Szülinapozás

A november a szülinapozás jegyében telt el. 




Mivel a családban három skorpió van (én november 3-án, Atti tesóm november 5-én, apukám pedig november 15-én született) ebben a hónapban folyamatosan ünnepelni szoktunk.




Pontosan szülinapomon érkeztek meg Jánosék, két keresztgyerekünkkel, Jancsival és Emiliával, velük fújtam el az első narancsos tortámon a gyertyát.









A második ünneplés a keresztszüleim társaságában történt, aki Jászkísérről látogattak haza. A 10 éve még pöttöm koszorúslányom Réka is nagylánnyá cseperedett.





Itt Ede pont annyi éves, ahány éves volt apukám, amikor Ede elkezdett udvarolni nekem. Vagyis apumnak 39 éves korában volt egy 19 éves lánya. Hihetetlen:)




Közben a diákjaim is felköszöntöttek órán, Blanka türögetett nekem egy gyönyörű origami napraforgót, a teljes évfolyam és kiegészítő évesek is énekeltek nekem, annyira megható volt. Köszönöm, lányok:)




Közben meglátogatott egy régi diákom és kolleganőm, Imola és kislánya, aki egy napraforgós festményt készített nekem zsírkrétával. Hihetetlenül szép lett!


Majd Atti és az én szülinapom  ünnepeltük anyukánál, Atti kapott egy BMW tortát, én meg az ő régi BMW-jének a kulcsát:) Anyuka megtoldotta egy soförsulis könyvvel meg teszttel, mindezt "enyhe" célzásként, hogy ideje lenne már vezetni.










Attinak finomabbnál-finomabb tortái voltak, egyet  (a narancsosat) az anyósa, a másikat a barátnője, Timi (a BMW-set) és a kedvencét, az úszó szigetet anyuka készítette el. 


Mivel a család többi tagjának (mamának, anyukának, Attinak és nekem is) már szerveztünk meglepetésbulit, így idén apukán volt a sor. Nem is sejtette, hogy miért megyünk "egyet járni" vasárnap és azt sem, hogy Vármezőn kötünk ki, ahol pisztrangvacsorával ünnepeljük meg a szülinapját, "anyatársékkal". Fülig ért a szája a pezsgőbontás közben:)





A következő szülinapi buli, a Kulcsosokkal volt, ahol 10 lány dugóhúzó nélkül fárasztott egy óráig egy üveg bort. 


Ágnes elhozta nekem Párizsból a rég áhított Toulouse Lautrec macskát. 


A Bridget klubban is megtartottuk a szülinapot a Laci csárdában. 


Ez a lila baba nagy kedvencem lett! Neve, változatosság kedvéért: Lilla.


Az Ágnes préselt pipacsai mellett remekül mutat.


A családi ünnepélyre azután került sor, miután Ágnessel hazajöttünk Budapestről, a Neveléstudományi Konferenciáról, ahol poszteren mutattuk be a  munkáinkat.



A változatosság kedvéért az Ikeában kekszszalámitortával ünnepeltünk.


Megajándékoztam én is magam egy parfümmel: egy napraforgóssal, természetesen:) Úgy örültem, hogy ilyen is van:)



Itthon a lakást ünneplőbe öltözött. 



















Akio és Kati mindhárom lánya rajzolt nekem egy kis szülinapi üdvözletet. 




Helyükre kerültek a kis őszi manók is.



Marci keresztfiam figurázik. 


Gyertyafényes ebéd  keretében ünnepeltünk.


A legeslegszebb szülinapi ajándékom egy napraforgós torta volt, amit Timi sógornőm sajátkezüleg készített nekem. 




Nagyon jól talált a nemezelt napraforgómmal:)


 Atti ismét hazajött Olaszországból, Milanóból. Olyan jó, hogy pont ő a testvérem:)


Milyen jó volt a két hetes nyári utazás, amikor Attival elvittük a szüleinket Párizsba, a Ligur tengerre, Milánóba, Velencébe, Veronába, Pisába a 35 éves házassági évfordulójukra. Büszke vagyok magunkra, hogy sikerült megvalósítani ezt a régi álmunkat.


Anyuka geszetnyés tortát készített nekem, anyósom meg diósat.



A nagy hangzavarra Zsuzsi is megjelent a konyhában.


 Apuka szerint legalább ekkora unokája kellene már legyen, mint Eszter.


Keresztgyerekeim, Mátyás és Eszter mellett hamarosan kicsinek fogok tünni:)


Eszter is rajzolt nekem.


Blanka barátnőmmel jókat tudunk kacarászni. Főleg azon, hogy sokáig azt hittem, hogy mi egyforma magasak vagyunk:)





Eljött a Bodoni család háromnegyede is:)




Nagy hancurparti lett a vége:)


Jól ki is fáradtak.



Ede bohóckodik.


Blankával: fehéren-feketén:)



Kicsi Kincső is nagylánnyá cseperedett.


Vacsoracsata


 A fiúk komoly megbeszélést tartottak. 


 Timi sógornőmmel koccintunk és én már a nap végére kezdtem szédülni:)






November 30-ám még egyszer megünnepeltük a diákokkal az őszi szülinaposokat, a Jazz-ben, a Hulibuli keretében. Tőlem és Ágnestől nem kérték a személyiket. Lehet, hogy rájöttek, hogy mégsem vagyunk 18-sok?



Legjobb dolog a szülinap, főleg amikor 18 évet tölt az ember (17 év tapasztalattal:)

Nincsenek megjegyzések: