szombat, szeptember 5

Leonard Cohen

Ma nagyon jó napom volt Bukarestben. Kiállítás után elmentünk Leonard Cohen koncertre, igaz, csak kintről hallgattuk. Ültünk a járdán, a járdán egy fiatal pár táncra perdült, ciripeltek a tücskök a hátunk mögött...mintha egy relaxációs ülésen lettem volna:) Aztán elálmosodtunk a nagy relaxációban és hazajöttünk. Levettem a cipőm, fájt a lábam az egész napos állástól és mezítláb sétáltam. Rég nem volt ilyen szabadságélményem... Timiék kaptak 2 jegyet ajándékba a koncertre így ők bentről nézték és elmesélték, mit láttak. Mintha én is bent lettem volna, összeállt a kép és a hang:)

Közben született egy brilliáns ötletem, mivel fogom meglepni a kedves barátnőmet, Andit, aki 9 év után érkezik haza, csak nem írhatom le, mert akkor megtudja:) Majd utólag...Eközben Ede otthon gyakorolta a görkorizást otthon, hogy mire hazaérek, legyünk egy szinten:)))


Mondja Réka, hogy Avarka Cohen Take this waltz számra született, Zorán kiadásban. Pont akkor ment a Zorán koncerten ez a szám, amikor Réka szült. Ahogy magyarázta, azt hittem, hogy a szülőszobában tettek neki zenét, hogy lazuljon:)))


Bononak és Leonard Cohen-nek van egy közös dala is, most fedeztem fel, tetszik nagyon ez a kombináció. Szóval, ez a nyár a koncertek jegyében telt el. Mire felébredtem, ősz lett. Kezdődik a kedvenc évszakom: a vénasszonyok nyara, az indián nyár...




Nincsenek megjegyzések: